maandag 12 mei 2014

3D pen

Op internet heb ik een artikel gespot over de 3D pen.





Dit is wel een hele leuke gadget, deze 3D pen. Ik was al helemaal weg van de 3D printers en zijn mogelijkheden. Maar dit is toch wel een heel leuk hebbe- en speeldingetje. Het ziet ernaar uit dat je snel en makkelijk iets kan produceren. Mijn fantasie slaat al helemaal op hol. Hoe zien mijn telefoontekeningetjes er straks uit? Of mijn boodschappenlijstje? Ik zie me al een 3D boodschap op de keukentafel voor me: geef je de kat te eten!

Misschien teken je straks je eigen kantenkleedje op tafel, of een eierdopje in de thema's moederdag of pasen. Voor je speelgoedpoppetjes teken je je eigen gereedschap en gebruiksvoorwerpen in 3D. En hoe ziet de nachtwacht eruit als deze 3D getekend is, of de tekening van je kinderen.

Ik kan bijna niet wachten tot deze pen overal te koop is.

Lees hier het artikel over de 3D pen voor meer informatie:  http://www.youtech.nl/geen-papier-meer-nodig-met-3d-pen/ 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten